maandag 29 augustus 2011

miss stardoll world

hoi volgers , blogers ,lezers ,..
het is weer zover ! miss stardoll world verkiezingen gaat weer van start binnen een paar dagen .
iedereen wil graag msw worden ik ook . en daarom hebben de stardoll beheerders wat op bedacht je kunt nu reclame maken voor jezelf  hier een afbeelding hoe het eruit ziet ongeveer :





als je dan een soort van reklame fiche hebt gemaakt en helemaal onderaan de pagina klikt op"bezorg in mijn suite " dan krijg je een gratis jurk , soort bolletje , en een kader .
 wil jij mij helpen om het te worden ? klik  hier om te stemmen op mij
maak zelf ook zo een fiche en zet het op je blog , in je club, .....
ps:
ik stem terug op jou! laat me weten of je op me hebt gestemt :)
en onthoud iedereen is een winaar !!!!

liefs imketje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten